عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 28 / 3 / 1399
بازدید : 7290
نویسنده : برقبانی

کاربران گرامی می توانند از طریق لینک زیر 384 فونت فارسی

 

را دانلود کنند.

 

 

دانلود فونتهای فارسی

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی
تاریخ : 25 / 3 / 1399
بازدید : 8169
نویسنده : برقبانی

جایگزین فیلتر شکن رایگان

یکی از جایگزین های فیلتر شکن رایگان، VPS است. به کمک VPS شما می توانید همواره یک آی پی ثابت از کشور مورد نظر داشته باشید. معادل VPS سرویس مجازی اختصاصی است. به کمک وی پی اس شما می توانید یک آی پی ثابت، بدون قطعی و با سرعت بالا داشته باشید. امنیت وی پی اس از وی پی ان بسیار بیشتر است و برای کسانی که دارای درآمدهای دلاری هستند و به طور متداول با سیستم های پرداخت غیر ایرانی سر و کار دارند، یکی از گزینه های مناسب محسوب می شود.

 

نحوه استفاده از وی پی اس

 

بجای وی پی ان

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک

 

 

مراجعه فرمایید

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی
تاریخ : 25 / 3 / 1399
بازدید : 7723
نویسنده : برقبانی

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های اندرویدی با آن مواجه هستند ، باز نشدن اینستاگرام با اینترنت گوشی است. دلیل اصلی بروز این مشکل بر هم خوردن APN اینترنت می باشد که در صورت لزوم می توانید با روش هایی که در ادامه گفته می شود آن را اصلاح کنید. توجه داشته باشید که این مشکل عموما در گوشی های اندروید رخ می دهد چون گوشی های آیفون APN را به صورت خودکار تغییر می دهند و کمتر به این مشکل دچار می شوند.

 

مقاله دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی توضیح دادیم ، عامل اصلی باز نشدن سایت و یا اینستاگرام با گوشی مربوط به اپراتور ارائه دهنده اینترنت خط موبایل شما می باشد. اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید به کمک روش زیر APN جدیدی روی گوشی خود اعمال کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این مشکل بیشتر در گوشی های اندرویدی هنگام استفاده از شبکه های 4G ، 3G ، 2G رخ می دهد و در گوشی های آیفون APN به صورت خودکار شناسایی می شود :

1- مسیر Settings > More > Mobile Network > Access Point Names را در گوشی اندروید خود طی کنید. (در این روش الگوی آموزش داده شده در گوشی اندروید 4.4 به بالا است و در سایر نسخه های سیستم عامل اندروید نیز مشابه با همین مسیراست )
2- APN مربوط به اپراتور خود که در اینجا ایرانسل مد نظر است را حذف کنید.

 

 


3- در قسمت New APN مشخصات زیر را در کادر های مربوطه وارد کنید :

 

APN : mtnirancell

10.131.26.138 : WAP 1.0 Proxy

Port : 9201

4- بعد از تنظیم APN مجددا دیتای گوشی را فعال کنید. به احتمال قوی مشکل باز نشدن اینستاگرام با نت گوشی رفع می شود.

 

باز نشدن اینستاگرام با نت همراه اول

در هنگام استفاده از اینترنت همراه اول ممکن است بازهم اینستاگرام شما باز نشده و اطلاعات و تصاویر درخواستی شما لود نشوند. در این شرایط مثل روش بالا نیاز است APN گوشی را تغییر دهید تا شبکه اینترنت شما از نو راه اندازی شود. این روش در گوشی های اندروید کاربرد دارد زیرا گوشی های آیفون APN را به طور خودکار شناسایی می کنند. برای تغییر APN همراه اول مسیر زیر را طی کنید :


1-  Settings > More > Mobile Network > Access Point Names
2- در قسمت New APN مشخصات زیر را وارد کنید

 

                                                     MCInet   :connection name

                    http://mci.ir:home page                                                  

                                                     APN : mcinet

 

3- بعد از انجام مراحل بالا یکبار دیتای گوشی را روشن و خاموش کنید.

 

روش دیگر برای باز نشدن اینستاگرام

راه حل بعدی برای مشکل باز نشدن اینستاگرام  ، خالی کردن حافظه کش اندروید است. با پاک کردن این قسمت می توانید کمکی به مشکل باز نشدن اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی خود بکنید :

روش اول :

وارد بخش Settings شوید و در قسمت Apps اینستاگرام را انتخاب کنید.

گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا کش اینستا شما پاک شود.

 

روش دوم :

از نرم افزار های تغییر آی پی برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام خود استفاده کنید.

 

روش سوم :

برنامه اینستاگرام را یک بار حذف و ورژن جدید آن را دانلود کنید. این روش در بیشتر مواقع مشکلات اینستاگرام نظیر باز نشدن استوری در اینستاگرام ، رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام را نیز حل می کند.

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , باز نشدن اینستاگرام با نت گوشی_رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در گوشی ,
تاریخ : 18 / 3 / 1399
بازدید : 7197
نویسنده : برقبانی
 

 

هرگاه بخواهیم یک فایل از نرم افزار Microsoft Word را طوری ذخیره کنیم که بعدا بتوانیم به راحتی آن را در هرجایی چاپ کرده و یا اینکه در اینترنت به اشتراک بگذاریم، بدون اینکه فرمت آن به هم بریزد، بهترین گزینه تبدیل کردن آن به فایل PDF می باشد. فایل PDF یا Portable Document Format به معنای فرمت سند قابل حمل می باشد. این پسوند، به کاربران اجازه می‌دهد تا فایلهای خود را بدون امکان تغییر و با فرمت دلخواه ذخیره کنند و به سایر کاربران نیز امکان می‌دهد تا این فایل را به راحتی در هر سیستمی اجرا کرده و مشاهده نمایند. برای تبدیل نسخه های نختلف word به PDF راه های مختلفی به شرح زیر وجود دارد:

 

الف) ذخیره فایل Word با پسوند PDF در نرم‌افزار Word 2010

1- فایل خود را آماده کنید.

2- بر روی گزینه File کلیک کرده و سپس گزینه Save As را انتخاب کنید.

3- نامی برای فایل خود انتخاب نمایید. دقت کنید نامی که انتخاب می‌کنید آسان و قابل‌ فهم باشد، انتخاب نامی با استفاده از اعداد و یا حروف نامشخص، شانس شما را برای باز کردن این فایل در آینده کم می‌کند یا حتی ممکن است، هنگام ارسال آن از طریق ایمیل شما را به زحمت بیندازد.

4- گزینه Save as a Type را انتخاب کرده و سپس گزینه PDF را انتخاب نمایید.

5- همچنین از گزینه Standard می‌توانید برای پرینت و یا نشر در اینترنت و یا از گزینه Minimum فقط جهت نشر در اینترنت استفاده کنید.

6- بر روی گزینه Save کلیک کنید.

نکته: این روش با برخی از فونت های ایرانی مانند IranNastaliq به درستی عمل نمی کند و یا ممکن است به درستی نتواند برخی از پانویس ها و سرصفحه ها را به درستی تبدیل کند. لذا بعد از ایجاد فایل PDF بهتر است یکبار آن را بررسی نمایید.


ب) ذخیره فایل Word به صورت PDF در نرم‌افزار Word 2013

1- مطلب و یا سندی که بخواهید در آینده از آن پرینت بگیرید، تهیه کنید.

2- گزینه File و سپس Export را انتخاب کنید.

3- از منوی بازشده، گزینه  Create PDF/XPS را برگزینید.

 

منوی فایل ورد انتخاب گزینه export

4- گزینه Publish را انتخاب کنید.

منوی فایل ورد انتخاب گزینه export

نرم افزار ورد، یک فایل PDF را از فایل اصلی شما ایجاد کرده و به طور پیش‌فرض با همان اسم قبلی، در فولدر فعلی ذخیره می‌کند.

نکته: در این روش هم مانند روش قبلی گاها دیده شده است که با برخی از فونت ها ناسازگاری دارد. لذا بهتر است بعد از ایجاد فایل PDF یکبار آن را بررسی کنید.


ج) تبدیل فایل به فرمت PDF با استفاده از نرم افزار Do PDF:

1-  ابتدا نرم افزار رایگان doPDF را از سایت www.dopdf.com دانلود نمایید.

منوی فایل ورد انتخاب گزینه export

2- این نرم افزار بسیار سبک و ساده است و بعد از نصب خودش را به عنوان یک پرینتر به سیستم معرفی می¬کند، بنابراین بعد از دریافت نرم افزار آن را نصب کنید و مطئمن شوید که در Control Panel شما و در قسمت Printers  یک پرینتر به نام doPDF اضافه شده است.

3- فایل Word خود را باز کنید.

4- بر روی منوی File و گزینه Print کلیک کنید.

5- مطمئن شوید که در قسمت Printer  نرم افزار do PDF را انتخاب میکنید.

منوی فایل ورد انتخاب گزینه export

6- مسیر و نام فایل PDF را انتخاب کنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید و فایل Word شما در همان مسیر تبدیل به PDF خواهد شد.

نکته: این نرم افزار سازگاری کامل با فونت های ایرانی مانند B Nazanin و IranNastaliq را دارد.

 

د) تبدیل Word به PDF با استفاده از وب سایت تبدیل Word به PDF

1- ابتدا آدرس وب سایت www.convertonlinefree.com  را در مرورگر خود وارد کرده و وارد وب سایت شوید.

2- توجه کنید که این وب سایت هیچ هزینه ای بابت تبدیل فایلها دریافت نمی کند، لذا از نصب کردن هرگونه ابزار یا پرداخت هر نوع وجه به اینگونه وب سایت ها خودداری کنید، این سرویس ها کاملا رایگان می باشند مگر اینکه بخواهید تعداد بسیار زیادی فایل Word را به PDF تبدیل کنید.

3- از قسمت convert File بر روی گزینه Browse کلیک کنید و فایل Word مورد نظر را انتخاب کنید.

منوی فایل ورد انتخاب گزینه export

4- بر روی دکمه Convert کلیک کنید و کمی صبر کنید تا فایل تبدیل شود.

 

مواردی که به در هنگام ایجاد فایل PDF باید به خاطر بسپارید:

1- عدم قابلیت ویرایش فایل

فایل ایجاد شده، قابلیت ویرایش و ویرایش مجدد را نخواهد داشت. آن هم به این دلیل که فایل ایجادشده، در واقع نوعی طرح و عکس از فایل اصلی شماست. پس معمولا زمانی فایل PDF را ذخیره کنید که ویرایش نسخه نهایی آن به پایان رسیده است. به این ترتیب ویرایش مجدد این فایل بسیار سخت خواهد بود. پس بهتر است، قبل از تبدیل فایل اصلی خود به فرمت PDF، دقیقا آن چیزی را که می‌خواهید ایجاد کرده و تمام ایرادات را بر طرف کنید.

2- ساده‌ترین راه ویرایش

ساده‌ترین راه ویرایش یک فایل PDF، ویرایش و ادیت فایل اصلی ورد و سپس ذخیره مجدد آن با پسوند PDF است. شما می‌توانید از یک اسم شبیه استفاده کرده و هنگام ذخیره، تنها فایل جدید را با فایل قدیمی جایگزین کنید. اگر فایل قدیمی را در فضای اینترنت آپلود کردید، می‌توانید به راحتی فایل جدید را با آن جایگزین کنید.

3- باز کردن فایل PDF و تبدیل آن به فایل Word

برای انجام این کار در مایکروسافت ورد 2013، ابتدا گزینه File و سپس گزینه open را انتخاب نمایید و فایل PDF مورد نظر را باز کنید. در اینجا فایل مورد نظر باید به پسوند ورد تبدیل‌شده و تمامی متون و عکس‌های موجود در فایل به راحتی باز شود. البته احتمال دارد که برخی ویژگی‌های این نوع فرمت غیرفعال باشد که باید برای فعال شدن و درست کار کردن آن، برخی تنظیمات اعمال شود.

4- اطمینان از فرمت صحیح فایل PDF قبل از ارسال

دقت کنید که تمامی موارد مربوط به فرمت، قالب‌بندی، فونت و ... فایل و یا مشکلات موجود در خصوص فضاهای خالی بین کلمات و… رفع شده باشد. فایل نهایی باید کاملا شبیه فایل اصلی شما باشد.


 

 

 

 
*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: امداد رایانه _ رایانه کمک _ حل مشکلات کامپیوتری _ بروز رایانه _تبدیل فرمت pdf_ dox_word ,
تاریخ : 14 / 3 / 1399
بازدید : 8536
نویسنده : برقبانی

اگر چند کاربر از یک سیستم ویندوز در محل کار استفاده می کنید و بعضی اوقات با مشکلات بهم ریختگی و سردرگمی مواجه می شوید می توانید برای رفع این مشکل با ایجاد چند اکانت جدید مجزا برای هر کاربر چند محیط کاربری به صوورت مستقل ایجاد کنید و هر کاربر دارای صفحه دسکتاپ مستقل خود باشد و با قرار دادن پسورد بر روی اکانت ایجاد شده می توانید چند حساب کاربری جدید داشته باشید بدون اینکه کاربران بتوانند وارد محیط یکدیگر شوند و در واقع می توانید از یک سیستم عامل ویندوز چند کاربر بهره برداری نمایید.

همچنین می توانید یک سری محدویت هایی برای کاربران درنظر بگیرید تا به بعضی از قسمت هایی های ویندوز دسترسی نداشته باشند یا دسترسی هایی همانند مدیر اصلی به آنها بدهید.

 

 

 

برای ساخت حساب کاربری جدید در ویندوز ۷ به بخش control panel ویندوز رفته و گزینه User Accounts را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

بعد از وارد شدن در بخش make changes to your user account بر روی گزینه manage another account کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

در بخش choose the account you would like to change جهت ایجاد اکانت جدید در ویندوز بر روی گزینه Create a new account کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

بعد در بخش name the account and choose an account type می توانید با وارد کردن نام دلخواه و تعیین دسترسی کاربر جدید با کلیک بر روی دکمه Create account یک حساب یا اکانت جدید در ویندوز۷ ایجاد نمایید :

 

 

 

 

  • در زمینه موجود نام دلخواه خود را برای اکانت جدید تایپ نمایید
  • Standard User : کاربر عادی دسترسی به نرم افزار ها و برخی ویژگی های دیگر با اجازه مدیر
  • administrator : مدیر دسترسی به تمامی ویژگی های سیستم مانند مدیر اصلی

سپس با وارد کردن نام کاربری و تعیین دسترسی کاربر به سیستم ویندوز جهت ایجاد حساب کاربری بر روی دکمه Create Account نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

همانطور که در بخش choose the account you would like to change مشاهده می کنید اکانت جدید با موفقیت ایجاد شد.

می توانید با انتخاب گزینه shut down از بخش منو استارت ویندوز می توانید به محیط کاربری اکانت جدید مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , نحوه ایجاد حساب کاربری جدید در ویندوز 7 , How to create a new account in Windows ,
تاریخ : 14 / 3 / 1399
بازدید : 8396
نویسنده : برقبانی

امنیت اطلاعات برای کاربران ویندوز بسیار مهم و ضروری می باشد.یکی از روش های حفاظت از اطلاعات قرار دادن رمز عبور (پسورد)می باشد.

در این مطلب نحوه ایجاد رمز پسورد برای ویندوز 7 و 8 و 8.1 را برای شما توضیح می دهیم.

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , نحوه ایجاد رمز عبور برای ویندوز 7 و 8 , ایجادپسورد برای ویتدوز 7 و 8 , how to create a password for windows 7 , ,
تاریخ : 7 / 3 / 1399
بازدید : 7419
نویسنده : برقبانی

https://www.lifewire.com/bios-setup-utility-access-keys-for-popular-computer-systems-2624463

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , بایوس لپ تاپ های مختلف , بایوس لپ تاپ , بایوس مادربورد ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1747
بازدید ماه : 20441
بازدید کل : 1237274
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com